marți, 7 septembrie 2010

rimeaza

Viata mea pare departe de mine.
Viata mea are o viata proprie care s-a hotarat ca ii e mai bine departe.
Nu-mi pasa. Cacat. Ba da imi pasa, tie nu iti pasa. Cacat. Iti pasa dar nu tot timpul, aproape niciodata dar totusi ma faci sa cred ca aproape mereu iti pasa.
Ma iubesti?
E septembrie. e 7 septembrie.nu, data asta nu inseamna nimic, doar ca raman fara timp....pt ca viata mea fuge de mine. se ascunde in locuri obscure in care mi-e frica sa intru. sta-n crasme si baruri si bea si se plange si fuge si tace si rade (in principal de mine) si merge departe.
ea e peste tot si totusi nu e in mine. e langa mine dar mi-e lene si greu si mi-e bine asa. e rutina si mi-e frica sa-ncerc altceva. e groaza si frig si nu e lumina si la mine-n minte e o ruina. si fac versuri si rime si nu mai vorbesc, stau fara viata, stau si "traiesc" .stau langa tine si in tine visez, as vrea sa mai plec, dar mai aman, parca as mai sta o sescunda la tine in gand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu