luni, 26 iulie 2010

si mi-e dor de tine

si mi-e dor de tine, cu toate ca esti aici si aproape ca pot sa te ating. a disparut vraja, a disparut misterul; am ramas doar eu goala de absolut orice in fata ta si nu mai are niciun farmec. nu mai sunt demna de tine.....si mi-am pierdut orice urma de deminitate de-a lungul timpului...te implor sa mai ramai cateo ora in plus cateo zi, cateun an cateo viata. si ramai! te-as intreba de ce?!ce mai vez bun in mine . de ce ai mai ramane?!

si mi-e dor sa-mi zici ca ma iubesti. cu toate ca faci asta in fiecare zi, de mult nu am mai simtit ca o zici cu pofta, cu chef, cu iubire. as putea sa incep sa sortez zilele bune si zilele proaste alea noastre. s-au strans destule din amandoua...dar e normal nu?! am o senzatie de ipotenta...nu mai stiu sa fac lucrurile corect...sunt prea speriata de frica....frica ca maine dimineata am sa ma trezesc si mai goala....frica ca am sa ma trezesc cu o valiza de vise si de amintiri pe care o sa le port cu mine mereu. lucurui a caror utilitate am pierdut-o, lucruri care vor apsa greu pe umeri mei dezgoliti si infrigurati de teama.

si mi-e dor sa te iubesc. sa te iubesc fara teama. fara sa-ti pun intrebari. fara sa-mi pese de maine, fara sa ma doara. si totusi te iubesc, in orice secunda din viata mea irelevanta. te iubesc prea mult si deasta mi-e frica. oare prea multa iubire sufoca?! ce faci atunci cand iubesti prea mult?! si ai putea iubi si mai mult dar te abtii.......

si mi-e dor doar sa stau langa tine...fara as simt nevoia tampita de a te intreba daca s-a intamplat ceva chair daca sunt sigura ca nu s-a intamplat nimic...

si mi-e dor ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu