duminică, 13 iunie 2010

treisapte de grade celsius

Erau treisapte de grade celsius si inca vreo suta in plus care zaceau in aer din cauza pasiunii noastre. Era o caldura inimaginabila, si vedeam cum pe fruntea ta se scurgeau picaturi de sudoare usor pe obrajii tai mult prea inrositi. M-ai luat in brate si mai ca era sa ramanem asa lipitii pt ca-mi simteam corpul cum se topea incet in tine...nu m-ar fi deranjat, macar asa stiam ca nu ai cum sa te mai desparti de mine nicodata, cel putin fizic nu. Ieri m-ai iubit mai mult decat ai facut-o in ultimile zile. M-ai iubit serios si cum se cuvine...sau doar ieri ne-am acordat indeajuns de mult timp incat sa ne bucuram unul de altul. Fara sa facem nimic, zaceam aruncata in bratele tale stand pe pat schimband canalele la televizor sau uitandu-ne la un film din care era clar ca nu o sa intelegem mare lucru. Am ras, mult cu pofta si cu chef, asa cum nu am mai facut-o de mult impreuna.. nu pt ca am zis bancuri bune sau ceva, radeam pt ca eram fericiti si nu mai aveam nevoie de nimic altceva. Asa ar trebui sa fie ficare zi.
Sa ma injuri mereu ca ma trezesc inaintea ta si exact atunci cand tu dormi mai bine sa ma apuce cheful de vorbit, de alintat sau de foit ptin camera. Sa te enervezi ca nu mai e cafea si sa ma duci in locuri nespeciale, dar acolo unde nu am mai fost eu nicodata, sa stam 5 minute sa ma prefac ca ma uit la ce se intampla acolo dar sa fiu mult prea absorbita de faptul ca sunt cu tine. Sa mi se faca pofta de eugenii si sa-mi dau bani de autobuz pe ele ca dupa sa mi-i dai tu inapoi si sa ma simt naspa...Urmatorul cadou pe care o sa-l cer la vreun eveniment deasta mai special va fi un abonament.

In fine...era canicula si in casa si in suflet. Atata iubire si dragoste si toate restu care mistuie usor orice urma de raceala si iti lasa o senzatie de placere absoulta....Vreu in fiecare noapte sa ma pierd asa usor in tine si sa simt ca nu e nimic ce nu as putea face cand sunt cu tine, si daca esti langa mine orice frica-mi dispare brusc si ramane doar sentimentul ca imposibilul e doar o limita a celor care nu stiu sa iubeasca, sau nu iubesc asa mult ca noi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu