luni, 12 aprilie 2010

1-1-1-1-1-1-1

M-am trezit dis-de-dimineata cu zambetul pe buze. Te visasem. Imi era clar ca avea sa fie o zi buna; defiecare data cand imi apari in vise prevestesti lucruri frumoase, sau sunt eu prea concentrata pe tine incat orice intamplare nefericita trece pe langa mine aproape nesesizabila.
Si se facu un an'! Ha! Nu ai crezut ca vom ajunge aici niciodata,nu?! Stiu ca zambesti acum cand citesti asta, pt ca imi dai dreptate. Nici macar noi nu am crezut ca vom evolua asa frumos.E bine ca soarta,destinul sau cum s-or numi cred in noi.
Si te iubesc mult, mai mult ,mai mult, mai mult cu fiecare zi ce trece si se adauga-n plus la o poveste frumoasa. Cea a noastra.
Si esti atat de constient de ce-mi poti face si ca ma-nebunesti, si ca sunt hipnotizata de mintea ta- incat ma sperie gandul ca ai atata putere asupra mea.
Esti fiecare vers, fiecare cuvant , esti tot.
Si nu-mi vine sa cred ca sunt a ta, si te sarut doar pt simplu fapt ca POT.
Si e o lume ciudata,nebuna , haotica:dar la safrsitul zilei tot ce conteaza esti tu si nimic mai mult.
Esti fiecare pitic din creierul meu, fiecare dram de paranoia e din cauza ta, esti motivul pt care ma trezesc cantand pe strada "dreams"...
Nu am sa te las nicodata sa pleci. (am zis!) am sa te tin aici mereu, chair daca nu vrei, pt ca pana cand ai sa te plictiasesti tu de mine (adica peste vreo 6 vietii) am sa ma incarnez intr-o vrajitoare si o sa pun o vraja asupra ta, pt ca si atunci cand vom fi deja la a 13-a viata sa ma iubesti tot pe mine. Ma rog, m-as multumii sa ma iubesti doar viata asta sincer si doar pe mine:)) Negociem ;;)
Deci, da te iubesc, groaznic,incredibil, mega-hiper-supe-extra-mult.
Si am sa-ti repet asta mereu.
Pt ca din cauza ta diminetile mele incep frumos,idiferent daca in mod normal as avea o zi banala.
Un an si 2 zile:D
O sa cresc langa tine, promit. O sa-mi iau carnetul lanaga tine, o sa termin facultatea langa tine, o sa-mi injur primul sef langa tine, o sa ma imbat din primul salariu langa tine, o sa-mi dau prima demisie langa tine, si si...as zice ceva legat de pensie dar mi-e ca ma grabesc. Raman momentan la prima demisie, continuam dupa :))
Te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu