luni, 18 ianuarie 2010

...

Si sunt atat de aproape sa te pierd...si iti jur ca nu vreau asta.

Doare, al dracului de rau sa vad cum intr-o zi s-a aproape darmat tot ce am construit! Dar tot!

Si esti ciudat, si nu ma mai iubesti la fel. E iubire amestecata cu furie si indoilei. Si nu e cazul...

Imi simt "eul" bolnav...Bolnav de frica...De frica de a nu te pierde.Frica de a nu ramane singura aici, unde sunt atat de multe lucruri care-mi aduc aminte de tine. Frica de a nu mai auzi din gura ta ceva,orice; de a nu mai fi a ta.

Si te iubesc atat de mult, atat de rau defapt.
Stii ce-mi doresc cel mai mult? Sa pot sa te fac fericit, macar un pic din cat m-ai facut tu pe mine.
Si vreau sa ajungem si la mare impreuna...sa-mi inceci frica in mare si sa-ti promit ca sunt a ta acolo, la 12 noaptea in fata marii. Sa iti jur pe sarea marii ca am sa te iubesc si tu sa-mi promiti ca ai sa fii acolo mereu sa ma iei in brate cand mi-e frig... asa cum ai facut-o pana acum .

Nu vreau sa ne mai doara .

Jura-mi, nu nu-mi jura, nici macar nu-mi promite, doar spune-mi ca sunt singura si ca ai sa te tii de cuvant si ai sa ne indeplinesti toate visele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu