duminică, 10 ianuarie 2010

Solitudine.

A uitat timpul sa treaca. E o stare de latenta care doare de...hm...de ceva timp incoace. Nu mai stiu exact de cand...Am pierdut sirul zilelor parca trase la indigo fara tine...Aceiasi rutina proasta care se repeta mereu.
In fiecare dimineata greutatea si lipsa de chef cu care ma dau jos din pat....aopi etapa :oglinda..care e chinuitoare. Nu mai vad nimic, decat o reflexie pustiita a ceea ce am fost, niste ochii in care dorul si-a facut casa si niste buze uscate de setea de tine. Urmeaza supravieturiea pe intreaga zii cand ma chinuii sa-mi te scot din cap si da reusesc pt cateva secunde dar apare ceva sau aud ceva si-mi aduc aminte de tine...
Ajung acasa...iar...dorm...trece timpul mai repede...te visez ...ma gandesc...
Se face seara... ma uit la vreun film prost in care toata lumea la final primeste ce vrea si ma gandesc ca in viata reala nu se intampla asa. Ar trebuii sa ma culc...ma bag in pat...nu pot sa adorm....se face 3 dimineata....adorm intr-un final. Peste 3 ore imi suna ceasul si iar dimineata greutatea.... *s.a.m.d*

A uitat timpul sa treaca...
E frig de cand ai plecat
E trist, e dor si e pofta
E viata mea goala
Esti tu acolo...

A uitat timpul sa treaca...
Este azi 10.01.2010.....
Mi-am croit drum prin ganduri si inimi frante si urari de bine si prin noi...si nu erai acolo. nu in totatlitate, nu ca deobicei. Erai doar putin...Si mi-e frica sa nu pleci de tot....
Ramai si maine...Ramai de tot.

Un comentariu:

  1. ce mă enervezi că mă faci *iar* să mă gândesc la chestii pe care le evit şi mă faci iar să plâng şi de-abia m-am machiat şi mi se întinde.
    câcat.

    >:D< :*

    RăspundețiȘtergere