luni, 7 decembrie 2009

Ne me quitte jamais, mon cher.

In fiecare dimineata se da o batalie groaznica in capul meu: aceea de a continua , de a ma trezi a parea fericita si ce-a de-a renunta.
As vrea sa pot ca macar odata pe saptaman sa ma trezesc dimineata si sa nu-mi pese. Sa raman pierduta in asternuturi, cu mintea-n locuri ce par a fi impenetrabile. Sa rasara soarele si sa ma uit la el sa-i spun ca azi eu stralucesc mai tare. Sa vina pranzul si sa nu indranesc sa ma ridic din pat pentru ca as strica feng-shuiul. Sa se faca dupamiaza si sa ma intorc pe cealalata parte, si sa zambesc pt ca mai am un pic si-mi alimentez visele iar. Sa vina seara si sa realizez ca nu am renuntat la nimic, doar ca.... sa nu te sun o zi intreaga si sa nu vreau sa vorbim, dar sa vreau sa ma suni ingrozit sa ma intrebi de ce nu ti-am dat mesajul cu care-ti deschid dimieata, sa nu imi fie pofta sa ma saruti, dar daca ai face-o sa ma topesc pe loc si sa mai vreau; sa nu te vreau, dar daca vii sa nu te mai las sa pleci; sa nu iti spun ca te iubesc si sa neg asta, dar defapt sa te iubesc groaznic de rau; sa imi inchid telefonul pt ca nu vreau sa mai aud de tine, dar sa-l deschid din cand in cand sa vad daca nu mi-ai trimis vreun mesaj; sa te visez in fiecare noapte dar sa pretind ca nu fac asta niciodata; sa-ti zambesc si atat cand imi spui ca ma iubesti dar defapt sa vreau sa dansez de fericire; sa te astept de 15 min, dar sa te mint cand ma intrebi daca te astept de mult si sa-ti spun ca deabaia am ajuns; sa vreau sa fumez, dar sa nu ma ridic sa caut bricheta pt ca mi-e frica sa nu te trezesc; sa vreau sa adorm in bratele tale, dar sa ma chinui sa stau treaza doar pt a te auzi cum vorbesti; sa ma trezesc cu doua ore inaintea ta, dar sa nu te trezesc pt ca-mi place cum dormi; sa te sarut de multe multe ori cand dormi, dar in caz ca te trezesti din cauza asta sa spun ca te-am atins din greseala; sa ma gandesc de 10 ori cum ma imbrac ca sa ma gasesti frumoasa, dar cand imi zici ca sunt iti spun ca mi-am ales hainele la inatamplare; sa-ti spun ca manac ciocolata multa pt ca nu ma ingras, dar defapt sa manac o bucatica mica pe zi si aia cu sacrificii:)); sa-ti spun ca eu nu sunt asa sentimentala, dar sa fiu in stare sa scriu zecii de mii de pagini siropoase despre tine; sa-ti spun ca pot sa gatesc, dar defapt sa stiu sa fac :cafea, ceai, cartofi prajiti si clatite. ; sa am o zi in care parul imi sta bine printr-o minune, dar sa pretind ca eu l-am vrut asa; sa am un blog, dar sa neg asta:)) ; sa-mi doresc sa schimb cateva chestii la aspectul meu, dar sa afirm ca sunt mega -hiper-fericita cu felul in care arat; sa vreau sa dorm dar sa nu pot; sa vreau sa ma trezesc , dar sa mai raman 5 min sa dorm.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu