sâmbătă, 19 decembrie 2009

oricum ar fi

pt ca idiferent de cati de multi fulgi vor cadea, de cate setle vor muri, de cate zile vor trece, de cat tigari fumate. de cate lacrimi pierdute, de cate iubiri trecute, de cate greseli facute, de cate nopti pierdute, de cate dureri simtie, de cate betii, de cate remuscari, de cate cuvinte gresite, de cate te iubescuri spuse. de cate vise neimplinite, de cati pasi incurcati, de cati oameni indiferenti, de cate alaturari eronate, eu te iubesc.



pt ca orice cat de mult ai gresi, ai iubi, ai minti, ai uri, ai ierta, ai gresi, ai simti, ai visa, ai dobora, ai uita, iti vei aminti eu te iubesc.



pt ca stiu ca iti doresti, ca vrei, ca iti e dor, ca stii ca mi-e dor, ca ma iubesti, ca visezi, ca vorbesti, ca taci, ca ma astepti



pt ca nimic nu mi te poate scoate din suflet, pt ca nimic nu te inlocuieste, pt ca ne-am ranit reciproc,pt ca ne-a parut rau,pt ca am iertat, pt ca e toamna iar;

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu